joi, noiembrie 03, 2011

Lansare de carte... cu teatru


Aseară am fost la teatru... în sala de conferinţe a Bibliotecii Judeţene „Petre Dulfu”. Sala plină. S-a jucat, în prezenţa autorului, piesa Viaţa…ca o paradă de Cornel Udrea, în interpretarea actorilor Claudiu Pintican şi Dana Ilie Bărbosu. Calitatea textului a fost completată de prestaţia celor doi membri ai trupei Ararat, gândit ca un „teatru de geamantan”: spectacolele folosesc un decor minim, uşor de transportat şi montat.
Concluzia: cum să nu iubim frumosul, valoarea, oamenii aştia minunaţi!





Spectacolul de teatru a fost precedat de lansarea cărţilor Autoflagelează-mă, Silvestra! Biciuiri vesele, proză la pielea goală, Titlu neprecizat umor, umori, fitze-n proză şi a CD-ului audio Armistiţiu cu morile de vânt, semnate de Cornel Udrea, scriitor umorist.


Totul s-a desfăşurat într-o atmosferă plăcută, destinsă şi foarte relaxantă datorită jovialităţii şi umorului cu care domnul Cornel Udrea interacţionează cu publicul. La final, am primit câte un exemplar pentru biblioteca şcolii, cu dedicaţie şi autograful autorului.

Vă mulţumesc, domnule Cornel Udrea!


În pauza necesară aranjării decorului am admirat colecţia de miniaturi auto şi moto a d-lui Prigoană (al cărui prenume nu l-am reţinut – fratele v.i.p.-ului!).



P.S. Claudiu Pintican şi-a sărbătorit ieri ziua de naştere. La mulţi ani!

Ludmila KLOCZA, bibliotecar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.