miercuri, iulie 04, 2018

10 pe linie la Bacalaureat

       4 iulie. Ziua emoţiilor pentru absolvenţi. S-au afişat rezultatele obţinute de candidaţi la Examenul de Bacalaureat, sesiunea iunie-iulie 2018.
        Andreea Cătălina Ilieş, absolventă a clasei a 12-a A la Colegiul Economic “Nicolae Titulescu” din Baia Mare a obţinut 10 pe linie! Performanţă este lăudabilă, ţinând cont că în judeţul Maramureş au fost doar două medii de 10, înainte de contestaţii.
        Felicitări, Andreea, suntem mândri de tine!

        „Andreea  Ilieș dorește să urmeze profilul Informatică Economică  în cadrul Universității "Babeș Bolyai " (UBB) Cluj Napoca. Până atunci savurează bucuria rezultatului excelent obținut.
              Mă așteptam să iau note mari, dar nu chiar să obțin 10 la toate disciplinele. Am fost uimită și sunt foarte bucuroasă. E super. Nu puteam să-mi doresc ceva mai mult – spune Andreea.
      Cum a reușit această performanță? Mi-a făcut plăcere să învăț și să aflu lucruri noi, am fost curioasă. Ea îi sfătuiește pe elevi să acorde importanță studiului și să nu lase pregătirea pe ultima sută de metri.  În același timp, le recomandă să facă lucruri care le dezvoltă personalitatea, să se implice în diverse proiecte.

      Este genul de elevă foarte perseverentă. Era foarte bună și la Limba Română, am sesizat capacitatea de analiză și înțelegere a textului la prima vedere, s-a remarcat și la alte discipline, însă preferata ei era matematica –  a spus prof. dr. Nicoleta Han, profesorul de  Limba Română al Andreei și director adjunct al Colegiului Economic “Nicolae Titulescu” Baia Mare”

sursa text: Direct MM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.