luni, aprilie 27, 2015

"Super-Bobocii" noştri

            Spontaneitate şi talent - acestea au fost principalele ingrediente ale spectacolului celor mai frumoşi boboci de la liceele şi colegiile din Baia Mare. Organizatorii ediţiei din acest an a Balului Balurilor - Răazvan Marton şi Andrei Han au pus în scenă  un spectacol de dans, culoare şi lumini, "asezonat" cu probe de originalitate şi improvizaţie.
            In competitia din acest an au intrat perechile de Miss si Mister de la Liceul de Arte, Colegiul National "Gheorghe Sincai", Colegiul Economic "Nicolae Titulescu", Colegiul National "Vasile Lucaciu"şi Colegiul National "Mihai Eminescu". Cele cinci perechi au trecut prin trei probe: improvizaţie, dans în întuneric şi dans contemporan.
           În urma jurizării titlul de Miss si Mister Balul Balurilor 2015, a revenit elevilor Patricia Denisa Onea (9 E) şi Thomas Gabriel Vanyi (9 F), de la Colegiul Economic „Nicolae Titulescu”. 
            "A fost extraordinar. O asemenea experienta cred ca nu voi mai trai in viata mea. As da orice sa o mai repet o data. Am muncit mult, astfel ca nu ni s-a parut foarte greu", a mărturisit Patricia. 
      "O competitie foarte frumoasa, unde ne-am simtit ca intr-o familie. Am facut multe repetitii inainte, repetitii si workshopuri, chiar am avut mult de munca. Am castigat experienta, amintiri, lucruri frumoase", a declarat Thomas.
                                    Felicitări bobocilor anului şcolar 2014/2015 pentru victorie!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.