marți, octombrie 16, 2012

Candidaturi depuse pentru funcţii în Consiliului Şcolar al Elevilor C.E.N.T.



Anul şcolar: 2012- 2013 

  
      Alegerile pentru funcţii în Consiliului Şcolar al Elevilor Colegiului Economic “Nicolae Titulescu” vor avea loc joi, 18.10.2012, intre orele 12.00-16.00 in sala C13.


           Candidaturi pentru funcţia de Preşedinte al Consiliului Şcolar al Elevilor Colegiului Economic “Nicolae Titulescu”:

1.      Grijuc Doina, clasa a XI-a A

Sunt o fire creativă şi comunicativă, dornică de a coopera şi a lucra în echipă, de asemenea încerc să găsesc cele mai optime soluţii pentru rezolvarea problemelor dificile apărute, dar am şi capacitatea de a asculta părerilor altora şi dorinţa de a le pune în aplicare.”

2.      Sîmpetrean Luca Andrei, clasa a IX-a B

            Mă consider o persoană întreprinzătoare, sunt mereu dornic de ceva nou. Iubesc punctualitatea și adevărul. Sunt o persoană care nu duce lipsă de creativitate, ingeniozitatea fiind și ea una din caracteristicile mele.”

            Candidaturi pentru funcţia de Vicepreşedinte al Consiliului Şcolar al Elevilor Colegiului Economic “Nicolae Titulescu”:

1.      Pop Mădălina, clasa a XI-a I

            Caracteristicile care mă definesc sunt buna organizare a lucrurilor din jurul meu alături de responsabilitatea şi motivaţia cu care demarez acţiunile . Calitatea de perfecţionist şi capacitatea mea de convingere mă duc la limita imposibilului ,ba chiar trece peste aceasta. Plăcerea de a discuta cu persoanele de care sunt interesată mă face să explic cu lux de amănunte ideile personale sau ale grupului . În activităţile coordonate de mine prefer să fiu înconjurată oameni harnici, iar interrelaţionarea cu acestea este una benefică , în care ambele părţi, atât eu cât şi persoanele care mă ajută să-mi îndeplinesc scopurile, să fim mulţumite .”
           
2.      Solomeş Anişoara- Corina, clasa a X-a E

            “Mă consider o persoană foarte creativă, cu o imaginaţie foarte bogată. Iubesc intotdeauna ceea ce este nou şi captivant, imi place să fiu o persoana energică, plină de viaţă şi foarte sociabilă. Atuul meu pentru acest post ar fi perseverenţa, onestitatea şi tăria de caracter.”

            Candidaturi pentru funcţia de Secretar al Consiliului Şcolar al Elevilor Colegiului Economic “Nicolae Titulescu”:

1.      Bârlea Mihai, clasa a X-a F

“Mă consider o persoană plină de viaţă, care nu se dă niciodată la o parte din calea obstacolelor pe care mi le rezervă viaţa. Îmi place să fiu o persoană foarte punctuală şi sinceră. Îmi place să fac parte din cât mai multe acţiuni organizate atât de colegi, cât şi de prieteni, astfel reuşind să adun cât mai multe experienţe care să mă ajute în viaţă. Cel mai mult imi place sportul şi muzica, fără aceste două elemente nu aş putea să trăiesc, viaţa mea nu ar avea culoare daca ar trece o zi fără să cânt sau să practic un sport alături de prieteni.”

2.      Bobon Răzvan, clasa a XI-a I

          “Mă caracterizează un profund simţ organizatoric şi responsabilitatea în tot ceea ce fac.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.