vineri, martie 29, 2013

O manifestare de succes, dacă este să măsurăm bucuria spectatorilor în aplauze

Denisa Bodonea şi Alex Remeţean
Inainte cu cateva zile, imi doream enorm sa fie sala plina si ma temeam ca interesul va fi mic pentru aceasta competitie.
Astazi seara, am ramas surprins placut cand am vazut atata lume!!!
Va multumesc din inima celor care ati fost prezenti in public!
Voi ati facut mare parte din spectacol!  
Multumim tuturor pentru participare! Multumim tuturor concurentilor! Felicitari castigatorilor! Ati meritat cu adevarat!!!
Stim ca nu am fost prefecti, dar am incercat sa fim cat mai originali :)!

Ne cerem scuze pentru momentele de ezitare de pe parcursul competitiei, emotile ne-au cam dat batai de cap.
A fost un spectacol organizat de elevi, pentru elevi!
Speram ca v-a placut si inca o data, ne cerem scuze pentru momentele de ezitare!
Inca o data, sincere felicitari pentru castigatori!! Dar si pentru restul concurentilor! Cu totii ati fost foarte buni!  Mai multe imagini de la "Primăvara Talentelor" aici
                                                                                                             Mihai Bârlea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.