vineri, aprilie 12, 2013

Ei sunt olimpicii noștri la Tehnologii


La sfârșitul săptămânii „Să ştii mai multe, să fii mai bun!” s-a încheiat la Arad faza națională a Olimpiadei de Tehnologii, profil Servicii. Județul Maramureș a fost reprezentat de patru elevi ai Colegiului Economic „Nicolae Titulescu”, care au concurat alături de alți colegi din țară, la domeniile Economic – Administrativ – Comerț, Turism și Alimentație, clasa a XI-a și a XII-a.
Din păcate, chiar dacă unii dintre reprezentanții noștri au fost la egalitate de medii cu alți participanți, din cauza rigorilor Regulamentului de organizare a olimpiadei, o parte din elevi au fost recompensați cu mențiuni, iar reprezentanții noștri, nu.
Rezultatele obținute și locurile ocupate în clasamentul final, de elevii noștri:
Domeniul Economic – Administrativ – Comerț:
►clasa a XI-a elevul Cureu Cristian poziția 22 din 41 de participanți;
► clasa a XII-a eleva Oravecz Roberta poziția 9 din 40;
Domeniul Turism și Alimentație:
► clasa a XI-a eleva Pop Mădălina poziția 11 din 42;
► clasa a XII-a eleva Noje Maria Cristina poziția 9 din 35.

Ne onorează, suntem mândri de ei și le transmitem felicitările noastre pentru efortul și dăruirea de care au dat dovadă.

                                                                        prof. Mariana Mitrea
                                                                 șef catedră Tehnologii - Economic
"Participarea la olimpiada naţională la disciplinele din aria curriculară Tehnologii în oraşul Arad a fost pentru mine o experientă educaţională, sporindu-mi capacitatea de adaptare la condiţiile unui concurs naţional, ambiţia şi perseverenţa. Organizarea acestei olimpiade de către Colegiul Economic Arad s-a ridicat la înalte standarde, oferind posibilităţi de educaţie şi destindere (oferind şi o seară festivă în care ne-am distrat). Arhitectura veche a clădirilor încă se păstrează intactă, atmosfera oraşului este una plăcută, iar călătoriile cu mijloacele de transport în comun (tramvaiele) au fost interesante. Supravegherea profesorului însoţitor a fost manifestată printr-o colaborare reciprocă, iar cu colegii am legat prietenii frumoase. Întoarcerea acasă cu o diplomă de participare şi cu note mari m-au făcut să fiu mândră de mine, fiind conştientă că rezultatele puteau fi mai bune. Aş repeta oricând această experienţă frumoasă!"  Mădălina Pop, clasa a XI-a I

Pentru mine această olimpiadă a fost o experienţă plăcută pe care vreau să o repet şi în anul următor, dar cu specificarea că mă voi pregăti mai mult pentru a obţine rezultate foarte bune. Chiar dacă anul acesta nu am luat o notă prea bună sunt fericit că mi-am făcut noi prieteni şi am avut ocazia să particip la o astfel de competiţie desfăşurată la nivel naţional.“  Cristian Cureu, clasa a XI-a F          
Pentru mine, olimpiada aceasta a însemnat o experiență frumoasă,  o bună ocazie de a socializa și a cunoaște persoane din toată țara, de a conlucra și a învăța împreună cu acestea. Deși a fost prima olimpiada națională la care am participat, am remarcat faptul că a fost foarte bine organizată și deși nu am adus nici un premiu, noi am dat tot ce am avut mai bun și sper ca generațiile viitoare și în anii următori, elevii de la CENT să se dedice și să ne onoreze cu multe diplome.Maria Cristina Noje, clasa a XII-a K
O nouă experienţă la olimpiada naţională, mi-a prins extrem de bine şi am reuşit să învăţ multe din această a doua şi ultima experienţă de acest gen din liceu. Am trecut prin momente uneori tensionate, obositoare, neplăcute, dar  alteori și plăcute, de extaz chiar pot să spun. Chiar dacă m-am clasat pe locul 9 din 40 de participanţi, consider că este o realizare pentru mine. Eu am mai trecut printr-o astfel de experienţă şi îmi doream enorm să urc pe podium, dar să nu uităm că nimic nu se întâmplă fără un scop anume. Consider că a fost un schimb util de experienţe, de neuitat, în care s-au legat prietenii şi am avut ocazia să-i întâlnesc pe cei mai buni elevi la  disciplinele de specialitate, pe care pur şi simplu pot zice că le ador. Tocmai de aceea, mereu mi-am dorit să fac mai mult, pentru că atunci când faci ceea ce-ţi place poţi să te autodepăşeşti. Noi, ca participanţi am avut prilejul acesta şi sper că n-am dezamăgit pe nimeni sau mai bine spus, sper că liceul nostru se poate mândri cu rezultatele noastre şi mai mult, cu dedicarea de care pot spune că am dat dovadă. Această experienţă aş repeta-o oricând alături de cei trei colegi şi minunata noastră profesoară care ne-a însoțit, care timp de o săptămână a fost pentru noi ca o a doua mamă. Cu această ocazie vreau să mulţumesc profesorilor care m-au îndrumat şi care m-au ajutat să performez la aceste discipline, îi respect şi sper să pot face şi eu la un moment dat acest lucru.” 
 Roberta Oravecz,  clasa aXII- a D  
  
Elevii de la C.E.N.T. calificaţi la etapa judeţeană a Olimpiadei la disciplinele din aria curriculară Tehnologii au participat la faza naţională desfăşurată la Arad în perioada 2 - 6 aprilie 2013, unde în total au fost prezenţi 158 elevi din 41 de judeţe ale ţării şi municipiul Bucureşti. Pregătirea continuă şi riguroasă pe care aceşti elevi au realizat-o pe parcursul mai multor ani şcolari s-a concretizat în rezultate bune, chiar dacă de această dată accesul la premiile mult râvnite de pe podium a fost greu de atins, concurenţa fiind acerbă. Organizatorii acestei olimpiade au ştiut să îmbine armonios activităţile educative cu susţinerea probelor de concurs, astfel s-a creat o săptămână încărcată cu emoţii dar şi momente de relaxare  (excursia la Castelul Macea, Mănăstirea Hodoş-Bodrog  şi seara festivă la Salonul „Premiere” din Arad).
În calitate de profesor însoţitor, doresc să  mulţumesc conducerii şi colegilor de la C.E.N.T. că ne-au fost mereu aproape cu încurajări, sfaturi şi gânduri bune, să felicit profesorii care au pregătit aceşti elevi şi elevii participanţi pentru tot efortul depus, implicarea lor şi rezultatele obţinute subliniind de asemenea faptul că elevii au dat dovadă de o educaţie şi disciplină exemplare – aspecte concludente pentru conturarea unei săptămâni în care ceea ce s-a propus s-a şi realizat : “Să ştii mai multe, să fii mai bun!” prof. Natalia Danciu                                                                                                                                                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.