joi, februarie 20, 2014

"Uneori visele chiar devin realitate..."

          Roxana Bonte s-a impus şi la Campionatul Naţional de Tir Sportiv - Pistol Aer Comprimat - junioare II,  desfăşurat în Poligonul de tir "Iosif Sîrbu" din Tunari. Ea s-a clasat pe primul loc şi a  cucerit medalia de aur devenind campioană naţională a anului 2014 la junioare. Felicitări, Roxana!
          ”Sunt elevă la Colegiul Economic „Nicolae Titulescu” , în clasa a X-a, dirigintă Gabriela  Friedrich. Mă mai pasionează matematică, fotografia, muzică şi activităţile extraşcolare. De asemenea, fac parte şi din Consiliului Local al Tinerilor din Baia Mare, având funcţia de consilier şi vicepreşedinte al Consiliului Şcolar al Elevilor. Cu toate că sunt implicată în multe activităţi, găsesc timp pentru acest sport, care pentru mine înseamna emoţii, şansa de a învăţa din greşeli. Experienţele m-au făcut mai puternică si mai ambiţioasă, concomitent cu perfecţionarea concentrării şi a psihicului şi, pe lângă toate astea, am multe satisfacţii. În concluzie, pot să spun că acest sport mă ajută în dezvoltarea mea personală, socială şi mă pregăteşte pentru viitor, dar toate acestea nu ar fii posibile fără îndrumarea doamnei antrenor, Aurora-Gabriela Barbur, căreia îi mulţumesc mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.