miercuri, octombrie 04, 2017

Predarea ştafetei în Consiliul şcolar al elevilor CENT

           „Ultima mea zi ca și președintă a C.Ș.E. C.E.N.T. ...
          Vreau să mulțumesc tuturor celor care au fost alături de mine pe perioada mandatului, biroului meu executiv pe care m-am putut baza mereu și am putut avea încredere în ei, mulțumesc mult, dragii mei.
            Vreau sa îi mulțumesc și doamnei profesoare Pop Alina, care ne-a îndrumat și ajutat indiferent de situație, și direcțiunii liceului pentru tot sprijinul acordat.
            Azi au fost niște momente emoționante pe care nu o să le uit. Sunt mândră de tot ce am realizat în acest mandat și sunt mândră  de colegi mei care fac parte din noul birou executiv.
            Multe felicitări Dacianei Păscan pentru noul post, de azi este de datoria ta să fi vocea colegilor tăi și împreună cu vicepreședinții și restul BEX-ului să luptați pentru drepturile colegilor voştri. 
Mult noroc și succes în continuare!"
                                             Criste  Elisa  Anamaria, clasa a 12-a F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.