În spiritul sărbătoririi Crăciunului,
am ales să organizăm şi în acest an o campanie umanitară adresată copiilor ce
provin din unitățile publice de protecție socială. Proiectul
caritabil “Ne unim să dăruim!” a însemnat colectă prin intermediu elevilor și cadrelor didactice de: îmbrăcăminte, încălțăminte, jucării, dulciuri şi alimente ambalate sau sigilate,
materiale educative etc., pentru copiii din centrele sociale sau de plasament
din Baia Mare.
Etapele proiectului:
·
2-6 decembrie: diseminarea proiectului şi procurarea
auxiliarelor necesare derulării acestuia
·
9-17 decembrie: derularea campaniei de
colectare de haine, jucării și dulciuri cu implicarea elevilor și profesorilor
de la C.E.N.T.
·
18 decembrie: vizite la două case de tip familial de pe str. Grivitei, două case de tip familial de pe str. “Hollosi Simon”, Casa
de tip familial pentru Copii şcolari şi
cu deficienţe de pe strada Cehov şi Centrul de primire urgenţe de pe strada Victor Babes din Baia Mare cu
elevi din clasele a X-a, a XI-a
şi a XII-a de la CENT, în scopul
oferirii de cadouri copiilor aflaţi în plasament şi suţinerea
unui concert de colinde la centrele partenere.
Mulţumim tuturor elevilor si
cadrelor didactice implicate in această activitate, în special colectivelor de elevi ale claselor a X-a A, a XI-a F si a XII-a D, alături de
doamnele diriginte.
Echipa de proiect:
prof. Crina Georgeta Buda,
director, coordonator proiect
prof. dr. Nicoleta Maria Han,
director adjunct, coordonator proiect
prof. Pop Alina Natalia -
diriginte clasa a IX-a B, coordonator proiect
prof.
Mitrea Mariana - diriginte clasa a X-a A
prof.
Bonaț Ioan - diriginte clasa a X-a G
prof.
Hoban Carmen- diriginte clasa a XI-a B
prof. Balla Mihaela - diriginte clasa a XI-a F
prof.
Văscan Viorica - diriginte clasa a XII-a C
prof.
Tămaș Monica - diriginte clasa a XII-a D
prof. Man Camelia- diriginte clasa
a XII-a G
prof.
Pop Ramona – responsabil colinde
bibliotecar Bayza Ludmila
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.